Polski Związek Piłki Nożnej ma przyjemność poinformować, że związał się umową sponsorską z firmą Coca-Cola. Począwszy od 1 sierpnia 2018 roku, koncern zostanie Oficjalnym Sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski, reprezentacji Polski do lat 21, reprezentacji Polski kobiet, reprezentacji młodzieżowych, a także portalu Łączy Nas Piłka. Kontrakt będzie obowiązywać przez dwa lata, do 31 lipca 2020 roku.

Podpisanie umowy sponsoringowej z Coca-Cola jest naturalną konsekwencją wieloletniej strategii budowania silnej marki PZPN i Reprezentacji Polski. Cieszymy się, że firma o globalnym zasięgu, która od wielu lat jest partnerem najważniejszych imprez sportowych na świecie, docenia potencjał organizowanych przez nas wydarzeń oraz dostrzega korzyści płynące ze współpracy z Federacją oraz naszymi Reprezentacjamipowiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

Cieszymy się z nawiązanej współpracy i jesteśmy przekonani, że przyniesie ona korzyści dla obydwu stron. Partnerstwo z Polskim Związkiem Piłki Nożnej traktujemy jako strategiczne biznesowo na kolejne lata. To dla nas ogromne wyróżnienie i jesteśmy dumni z tego, że będziemy mogli wspierać drużynę uwielbianą przez Polaków - komentuje Stoyan Ivanov, Country Manager Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola w swoich działaniach angażuje się nie tylko w wydarzenia sportowe, ale również w wiele projektów poświęconych rozwojowi kobiet. Wspiera ich przedsiębiorczość i pewność siebie zarówno w kontekście kariery, kompetencji, także w sporcie, jak i własnej działalności gospodarczej. W ten sposób firma realizuje globalne zobowiązanie „5by20”, w ramach którego do 2020 r. chce aktywować zawodowo 5 mln kobiet na całym świecie.

- Coca-Cola od lat wspiera kobiety, dlatego też podjęliśmy starania o tytuł Oficjalnego Sponsora Kobiecych Reprezentacji Polski. Wspieranie aktywności zawodowej kobiet to nieodłączna część filozofii firmy, a inkluzywność i wyrównywanie szans to kluczowe dla nas wartości, podobnie jak dzielenie się radością i pozytywnymi emocjami, także tymi związanymi
z kibicowaniem i sukcesami sportowymi. Jesteśmy dumni, że dzięki współpracy z PZPN będziemy mogli pokazać zaangażowanie i osiągnięcia Kobiecych Reprezentacji Polski
– wyjaśnia Paola Sandoval, Marketing Director Coca-Cola Poland Services.

Coca-Cola oficjalnym sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski od sierpnia 2018

W ramach umowy Coca-Cola otrzymała prawo do posługiwania się tytułami „Oficjalnego Sponsora piłkarskiej reprezentacji Polski”, w odniesieniu do wszystkich drużyn objętych umową oraz „Oficjalnego Partnera serwisu Łączy Nas Piłka”. Do komunikacji faktu sponsoringu firma będzie się posługiwać logotypem kompozytowym. Od 1 sierpnia 2018 roku logotyp marki znajdzie się także na bandach reklamowych podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na ściankach konferencyjnych, stronie internetowej PZPN, portalu Łączy Nas Piłka, zaproszeniach, biletach czy programach meczowych.

Koszulka piłkarskiej reprezentacji Polski z logo Coca-Cola

Współpraca z PZPN to naturalna kontynuacja szerokiego zaangażowania marki w aktywności sportowe, zarówno na poziomie globalnym jak i lokalnym. Już teraz możemy potwierdzić, że Coca-Cola przygotowuje dla konsumentów szereg aktywności związanych z wizerunkiem Reprezentacji. Obecność planowana jest zarówno w mediach i handlu, budując tym samym zaangażowanie wokół marki oraz partnerstwa z Reprezentacjami Polski – mówi Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola Poland Services.