Coca-Cola wspiera kampanię #MentorHer służącą rozwojowi mentoringu kobiet w biznesie. „Nie chodzi tylko o rozwój kobiet. Chodzi o rozwój nas wszystkich” - pisze James Quincey, prezes i dyrektor generalny The
Walcząca o prawa kobiet organizacja LeanIn przyjrzała się problemowi mentoringu po głośnej akcji społecznościowej #metoo. Wedle najnowszych badań sprawiła ona, że aż o jedną trzecią spadła liczba mężczyzn chcących szkolić swoje podwładne w miejscu pracy. Obawiają się oni, że podczas bliskiej współpracy mogą zostać niesłusznie oskarżeni o molestowanie. Odsetek mężczyzn czujących dyskomfort w czasie mentoringu kobiet wzrósł z 5 proc. do 16 proc.
Aby odwrócić ten trend, LeanIn wraz z Sheryl Sandberg, dyrektor operacyjną Facebooka, zainicjowały #mentorher – akcję skierowaną do mężczyzn, którzy mają obawy przed szkoleniem pracownic.
Źródło: https://ushcc.com
Inicjatywa kierowana jest do dyrektorów generalnych i liderów społeczności, którzy publicznie wspierają mentoring kobiet, mający uczynić miejsca pracy bardziej im przyjaznymi.
Kampanię #MentorHer wspiera The
„Jako organizacja, którą tworzą ludzie wszystkich płci, narodowości i doświadczeń życiowych, The
W naszej firmie w szczególny sposób wspieramy mentoring kobiet, dostrzegając jego ogromny wpływ, jaki wywiera na nasz system. Mentoring kobiet pozwala nam odkryć i przeanalizować ukryte uprzedzenia, które stoją na drodze ich rozwoju. Nie chodzi więc tylko o rozwój kobiet. Chodzi o rozwój nas wszystkich.
Osobiście wspieram też w naszej firmie tworzenie otwartego, inkluzywnego środowiska dla wszystkich. Środowiska, w którym każdy może w pełni uczestniczyć we wszelkich przejawach naszej działalności.
Wspieramy #MentorHer nie tylko dlatego, że to dobre rozwiązanie dla kobiet, ale też dlatego, że to po prostu słuszne przedsięwzięcie”.
Przeczytaj też
- Coca-Cola ogłasza nowe inwestycje w lepszy recykling w ramach ambicji „Świat bez odpadów”
-
„Sukces TO JA”- program wspierający kobiety.
Coca-Cola pomaga kobietom na rynku pracy - Jak zrobić pierniki świąteczne?
- Plebiscyt na dodatkowe miasto na trasie ciężarówek 2018 rozstrzygnięty!
-
#jakMikołaj –
Coca-Cola razem ze Szlachetną Paczką
Social Media