Z dumą przedstawiamy największą innowację Coca-Cola od niemal dekady. Spróbuj Coca-Cola Lime, która od marca pojawiła się na sklepowych półkach.
W tym roku Coca-Cola zyskuje nową odsłonę z dodatkiem odrobiny limonki. Subtelna kwaskowość długo pozostająca na podniebieniu to gwarancja pełnego orzeźwienia. A połączenie kultowego smaku Coca-Cola i charakterystycznej nuty limonki sprawi, że gdy raz spróbujesz Coca-Cola Lime, długo o niej nie zapomnisz!
Skąd pomysł na Coca-Cola Lime? Konsumenci są dziś bardzo wymagający. Aby dotrzymać im kroku, trzeba ich nieustannie zaskakiwać. Coca-Cola Lime ma być właśnie pozytywną niespodzianką dla wszystkich fanów naszej marki, powiewem świeżości i ciekawą alternatywą podczas zbliżającego się sezonu letniego.
Osią kampanii marketingowej będzie hasło "Bądź limonką", które w wieloznaczny sposób podkreśla istotę nowości. Bo proponując napój z nutą limonki, Coca-Cola wyróżnia się na rynku zdominowanym przez smak cytrynowy. Naszym hasłem zachęcamy też do niezależności i ekspresji.
Kampania mediowa opierać się będzie na czterech strategicznych filarach: video, outdoor (ponad 700 nośników, ATM, siatki wielkoformatowe w sześciu największych lokalizacjach!), niestandardowej kreacji w obszarze digital.
Silna kampania reklamowa to nie wszystko. Kolor limonkowy podbije też punkty sprzedaży dzięki dodatkowym ekspozycjom, akcjom specjalnym i materiałom reklamowym.
Od marca Coca-Cola Lime jest dostępna w opakowaniach o pojemności 0,5l, 1l, 1,5l, a od kwietnia 0,33l w puszce sleek.
Teraz wiesz już prawie wszystko o Coca-Cola Lime, więc do dzieła: w świecie pełnym cytryn odważ się i "Bądź limonką"!
Przeczytaj też
-
Andy Warhol i
Coca-Cola . Od klasycznej do nowejCoca-Cola i z powrotem -
Project Last Mile.
Coca-Cola pomaga rozwijać opiekę medyczną w Afryce - Strategia biznesowa: co w butelce
-
Fred Kirkpatrick świętuje 80 lat pracy w
Coca-Cola -
Wybierz się w podróż w czasie. Relacje na żywo z archiwum
Coca-Cola na Facebooku
Social Media