Świąteczna radość to między innymi prezenty, którymi wzajemnie się obdarowujemy. Coca-Cola pokazuje, że nie tylko otrzymywanie prezentów może być źródłem szczęścia, ale także obdarowywanie innych. Stając się świątecznym ambasadorem tej idei pod hasłem „Podaruj radość #jakMikołaj” Coca-Cola wraz  ze Szlachetną Paczką wspiera i zachęca do dzielenia się dobrem z podopiecznymi Szlachetnej Paczki.

Influencerzy w akcji

Coca-Cola zdecydowała się połączyć przyjemne z pożytecznym. Tych, którzy chcą pomóc, Coca-Cola zaprasza do podjęcia wyzwania “Podaruj radość #jakMikołaj”. Kupując Coca-Cola Original Taste lub Coca-Cola Zero Cukru 0,5l ze świątecznej edycji i wchodząc na platformę woah.com, po akceptacji regulaminu i wpisaniu kodu z wewnętrznej strony nakrętki, aktywuje się wsparcie finansowe ze strony marki skierowane do potrzebujących. Każdy zarejestrowany kod to 1 PLN przekazany w ramach świątecznej pomocy. Oprócz tego, na koncie każdej osoby wspierającej akcję zbierają się punkty biorące udział w promocji, a nagroda to nie lada gratka, bo jest nią wyjazd dla czterech osób do Laponii na spotkanie ze Świętym Mikołajem. Pozostałe nagrody dla Mikołajów Szlachetnej Paczki przygotowali twórcy - digital influencerzy - już od lat związani z projektem i aktywnie angażujący sie w niesienie świątecznej pomocy m.in. Maffashion, Blowek, Rezi, Martin Stankiewicz, Abstrachuje, czy Ewa Wachowicz. Miłośnicy pluszaków też mają szansę zdobyć w promocji coś dla siebie, a będzie to wcale nie takie małe co nie co, bo ogromne polarne przytulaki Coca-Cola.


 

Hasło przyświecające akcji "Podaruj radość #jakMikołaj” akcentuje fakt, że każdy może być Mikołajem.

- W ramach tegorocznej świątecznej akcji "Podaruj radość #jakMikołaj” Coca-Cola wspiera Szlachetną Paczkę. Chcemy tym samym zwrócić uwagę na potrzeby innych, zapraszając konsumentów do wspólnego dzielenia się dobrem i poświęcenia swojej uwagi drugiej osobie. Takie wartości jak rodzina, radość, szczęście oraz bycie razem od zawsze wpisane są w DNA Coca-Cola. Wierzymy, że przy zaangażowaniu naszych konsumentów wielu podopiecznych Szlachetnej Paczki realnie doświadczy znaczenia tych słów w tym wyjątkowym okresie przedświątecznym -  mówi Anna Solarek, Dyrektor ds. Komunikacji i Kontaktów Zewnętrznych w Coca-Cola Poland Services.

Zobacz najnowszy spot akcji #jakMikołaj

Cała Polska pomaga

Bezwględny atut Szlachetnej Paczki stanowi fakt, że włącza ona w pomoc coraz więcej środowisk społecznych. Pojedyncze osoby i instytucje tworzą łańcuch dobrej woli, dzięki czemu od momentu zainicjowania akcji, czyli od 2001 roku, przez blisko dwie dekady, zaangażowało się w nią prawie 4 mln ludzi, którzy przekazali dary o łącznej wartości ćwierć miliarda złotych, pomagając w ten sposób 150 tys. potrzebujących rodzin.

Pomagając, otrzymujemy to, co bezcenne

Nie można nie wspomnieć, że oprócz wsparcia materialnego, jest jeszcze wartość dodana, czyli troska, uśmiech, bliskość które wraz z paczką trafiają do obdarowywanej rodziny. Dzięki temu ci ludzie czują, że nie są sami, że ich los jest ważny dla innych, że ktoś o nich myśli i że komuś na nich zależy. A to jest wartość bezcenna, niepoliczalna w żadnej walucie. Okazywanie bowiem zrozumienia i zainteresowania  drugiej osobie ma szczególny wymiar i stanowi wyjątkowy dar.

- Bardzo się cieszę, że pracujemy w tym roku wspólnie z marką o takim zasięgu – mówi Joanna Sadzik, prezes Stowarzyszenia WIOSNA, które organizuje Paczkę.
- To daje nam nowe, ogromne możliwości, dzięki którym możemy jeszcze efektywniej projektować naszą pomoc, lepiej się do niej przygotować. Wierzę, że również za sprawą współpracy Paczki z marką Coca-Cola tegoroczne święta naprawdę będą piękne. Dla wszystkich.


 

W ramach świątecznej kampanii Coca-Cola wesprze cykl audycji“Jak Mikołaj” emitowanych na antenie stacji TVN. Zainaugurowana 23 listopada br. seria 5-odcinkowego cyklu zaprezentuje sylwetki darczyńców i wolontariuszy Szlachetnej Paczki, którzy poprzez zaangażowanie się w projekt stają się Świętymi Mikołajami. Celem jest pokazanie, że nic nie stoi na przeszkodzie, by każdy mógł stać się świętym Mikołajem, ofiarując nie tylko dobra materialne, ale także, a może nawet przede wszystkim, swój czas, zaangażowanie i zaintersowanie losem drugiego człowieka.

Mikołajowo - Bożonarodzeniowa kampania Coca-Cola rozpoczęła się 12 listopada i będzie trwać do końca grudnia. A zatem wszyscy, którzy chcieliby być #jakMikołaj, obdarowując innych radością, mogą się włączyć do akcji.