Marka POWERADE ponownie skoncentrowała swój marketing wokół słowa POWER, odkrywając przed swoimi konsumentami niezamierzone konsekwencje uwalniania ,,powera’’ po wypiciu ich napoju izotonicznego. POWERADE zwraca uwagę na to, że tak ogromna moc może mieć pustoszący wpływ na niczego niespodziewającą się konkurencję. Marka w ramach rekompensaty pomaga sportowcom przepraszać za bycie silniejszym od innych przyjaciół i członków drużyny.

Wprawdzie marka POWERADE jest świadoma integralnej roli, jaką odgrywa w zapewnianiu sportowcom nawodnienia, aby potrzebnego do  osiągania lepszych wyników,  dokonywania ikonicznych rzutów do kosza, czy też rowerowych trików, przyprawiających przyjaciół i podwórkowych rywali o zawrót głowy, nigdy nie zamierzała  uwalniać większych pokładów energii u sportowców, niż  mogliby znieść.

,,Dzięki naszemu zaawansowanemu systemowi elektrolitów ION4, dajemy sportowcom moc, aby osiągać najlepsze wyniki przez długi czas, przez lata, ale obawiamy się, że nasza nowa kampania naprawdę przekroczyła granice i uważamy, że nadszedł czas, aby powiedzieć „przepraszam”’’  –mówi Jason McAlpin, Senior Brand Manager marki POWERADE.


 

POWERADE wkracza do akcji, aby naprawić zepsute przyjaźnie i posiniaczone ego w samą porę –w okresie powrotu do szkoły.

Od dzisiaj fani w USA mogą odwiedzić witrynę sorry.powerade.com, aby stworzyć swoją kartkę z przeprosinami POWEARADE i wysłać ją bezpośrednio do przyjaciela.

,,Dzisiejsi nastolatkowie są bardzo skoncentrowani na przekomarzaniu się online, więc pomyśleliśmy, że fajnie byłoby dać im nowe, oldschoolowe narzędzie do wyrażenia siebie i upewnienia się, że nikt ze znajomych nie skrywa do nich urazy. Współpracowaliśmy z agencją Wieden & Kennedy w Portland, a także z profesjonalnymi ilustratorami kart okolicznościowych oraz pisarzami, którzy wprowadzili odrobinę humoru i hiperboli do naszego nietuzinkowego medium"- mówi Alex Ames, Senior Manager ds. zintegrowanego marketingu w POWERADE.

Karty z przeprosinami od POWERADE to wysokiej jakości papeteria z przejmującymi tekstami i artystycznymi ilustracjami sportowców w ruchu. Karty mają najwyższej klasy wykończenie, takie jak pozłacane litery i personalizowane koperty. Tekst serdecznych przeprosin, np. "Przepraszam, że cię tak potraktowałem. Nie wiem, co we mnie wstąpiło. Nie gniewasz się?" zostanie wydrukowany wewnątrz każdej karty, z możliwością personalizacji wiadomości.

Zawodnicy ze świata sportu i kultury już podchwycili tę zabawę.




 

Influencerzy otrzymali spersonalizowane zestawy kartek przed wprowadzeniem ich na rynek i stworzyli jedyne w swoim rodzaju filmy na rozpoczęcie kampanii, demonstrujące,  jak oni przeprosili swoją konkurencję.

Marka POWERADE nawiązała także współpracę z kultowym boiskiem do koszykówki, NYC Dyckman Park, aby pomóc w utrzymaniu pokojowych relacji wśród najlepszych koszykarzy ulicznych na świecie, a inspirowane nimi karty pojawią się w wybranych ekskluzywnych sklepach z papeterią na terenie całego kraju.

Dla nastolatków, którzy chcą wysłać spersonalizowaną kartę do swojej konkurencji, limitowana edycja kart jest dostępna na stronie internetowej POWERADE.com.

Tekst oryginalny: https://www.coca-colacompany.com/stories/our-bad-powerade-launches-limited-edition-sorry-cards