FIFA World Cup Trophy Tour organizowana wraz z Coca-Cola to niepowtarzalna szansa, by na własne oczy zobaczyć piłkarski Puchar Świata. Najsłynniejsze trofeum futbolu odwiedzi ponad 50 krajów w drodze na Mistrzostwa Świata 2018.

Puchar Świata jest najsłynniejszym i najcenniejszym futbolowym trofeum. Na co dzień można go zobaczyć jedynie w FIFA World Football Museum w Zurychu. Atmosfera wielkiego sportowego święta, jakim są Mistrzostwa Świata FIFA sprawiła, że Coca-Cola postanowiła podzielić się piłkarskimi emocjami z kibicami na całym świecie.

Zobacz transmisję na tej stronie: 

https://kfiam640.iheart.com/calendar/event/5ababe76d9fbce843d308260/  

Czekając na mistrzostwa świata 2018

Dlatego w 2006 roku FIFA wraz z Coca-Cola w ramach przygotowań do mundialu w Niemczech po raz pierwszy zorganizowały niezwykłą podróż najsłynniejszego piłkarskiego trofeum po całym świecie. Wtedy Puchar Świata odwiedził 29 krajów i zobaczyło go ponad 175 tys. kibiców. Od tego czasu FIFA World Cup Trophy Tour na stałe wpisał się w kalendarz mistrzostw i przed każdą ich edycją Puchar Świata odwiedza kolejne miasta i daje radość setkom tysięcy fanów.

Rosja 2018

FIFA World Cup Trophy Tour odbywa się już po raz czwarty. Puchar Świata swą podróż rozpoczął w Moskwie we wrześniu ubiegłego roku i do końca grudnia odwiedzał miasta w Rosji, która jest gospodarzem Mistrzostw Świata 2018. Od stycznia do maja tego roku trofeum odwiedzi ponad ponad 50 krajów na sześciu kontynentach, od RPA po Islandię, od Japonii po Meksyk, łącząc miliony kibiców w oczekiwaniu na sportowe emocje i pierwszy gwizdek na stadionie Łużniki 14 czerwca.

Czytaj w temacie: Coca-Cola gotowa na piłkarskie Mistrzostwa Świata FIFA 2018

Coca-Cola wspiera futbol

Od dziesięcioleci Coca-Cola wspomaga globalne i lokalne inicjatywy sportowe, zwłaszcza piłkarskie. Wartości obecne w futbolu są tożsame z DNA Coca-Cola: pasja, radość oraz bycie razem jako unikalne doświadczenie wspólnoty. Dlatego marka jest wszędzie tam, gdzie pojawiają się kibicowskie emocje.

Już w 1930 roku Coca-Cola zaangażowała się w Mundial w Urugwaju, zaś od 1978 jest Oficjalnym Sponsorem Mistrzostw Świata FIFA. Coca-Cola wspiera futbol w ponad 200 krajach, a do fanów tego sportu dociera na całej kuli ziemskiej z misją kibicowania zawodnikom w sportowych zmaganiach ulubionych drużyn.