Coca-Cola oznajmiła, że jej ambicją do 2030 r. jest zebranie i poddawanie recyklingowi opakowań w ilości odpowiadającej liczbie sprzedanych przez nią puszek i butelek na świecie.
Coca-Cola i jej partnerzy - rozlewcy - zmierzą się z zadaniami szerokiego planu „World Without Waste”, czyli „Świat bez odpadów” m.in. ponownie prześledzą cykl życia puszek i butelek począwszy od ich zaprojektowania i produkcję aż po recykling.
„Konsumenci na całym świecie dbają o naszą planetę. Od firm takich jak nasza oczekują postawy lidera w dążeniu do uczynienia świata wolnym od śmieci” - mówi James Quincey, prezes i dyrektor generalny The
Quincey, który udaje się do szwajcarskiego Davos na coroczną konferencję Światowego Forum Ekonomicznego, podkreślił, że
World Without Waste
World Without Waste to część strategii odpowiedzialnego wzrostu, która zakłada prowadzenie biznesu nie w najprostszy, ale we właściwy sposób.
Co więcej, w 2009 r.
Coca-Cola użyje swej globalnej machiny marketingowej aby wesprzeć kampanię edukacyjną społeczeństwa, a co za tym idzie poprawić poziom recyklingu. Firma będzie też kontynuować współpracę z organizacjami pozarządowymi, partnerami biznesowymi, społecznościami lokalnymi i konsumentami, aby recykling był łatwiejszy i bardziej dostępny dla wszystkich. Ma temu pomóc rozwijanie lokalnych systemów recyklingu i promocja zrównoważonej gospodarki odpadami.
Priorytetem
Coca-Cola nadal będzie wspierać dotychczasowe działania na rzecz środowiska bez odpadów. Kontynuujemy współpracę z dotychczasowymi partnerami, jak The Ocean Conservancy/Trash Free Seas Alliance, World Wildlife Fund (WWF) czy the Ellen MacArthur Foundation (inicjatywa New Plastics Economy). Od 1995 roku
Przeczytaj też
-
Dzień Kobiet u nas trwa cały rok! Zobacz jak
Coca-Cola wspiera kobiety - Streching dla początkujących
-
„Potrzebowaliśmy wielkiej idei”. Niezwykła historia powstania dietetycznej
Coca-Cola - Coca-Cola zaprosiła Jasona Derulo do stworzenia globalnego hymnu piłkarskich Mistrzostw Świata
- Oczyszczanie organizmu po zimie
Social Media