W połowie lat 80. młody, stosunkowo nieznany projektant mody Tommy Hilfiger stworzył pierwszą w historii kolekcję ubrań Coca-Cola. Linia licencjonowanej odzieży rekreacyjnej znana szczególnie z modnych bluz do rugby z długim rękawem i logo Coca-Cola, stała się natychmiast niekwestionowanym przebojem wśród milionów Amerykanów, będąc jednocześnie trampoliną dla młodego projektanta, który błyskawicznie zdobył olbrzymią popularność i uznanie.

Teraz, ponad 30 lat później, Hilfiger i Coca-Cola – podobnie, jak w przeszłości - łączą swoje siły, aby ponownie wprowadzić na rynek tę kultową linię łączącą modę i pop kulturę z myślą o nowej generacji.



Kolekcja kapsułkowa (czyli taka, której każdy element może być łączony z pozostałymi, pasując do siebie wzajemnie w dowolnym zestawieniu – przyp. red) TOMMY JEANS Coca-Cola dla mężczyzn i kobiet przywołuje elementy kolekcji z lat 80., łącząc je z nowoczesnym stylem i nowym wspólnym logo TOMMY JEANS i Coca-Cola. Oprócz nowej stylizacji klasycznej koszulki do rugby kolorowa linia prezentuje też bluzy, koszule, szorty i kurtki sportowe.

„Kolekcja Coca-Coli, którą wprowadziliśmy na rynek w latach 80., była odważna, widoczna i natychmiast rozpoznawalna” - powiedziała Avery Baker, dyrektor ds. Marki Tommy Hilfiger Global. „Ta reedycja opiera się na oryginałach, celebrując siłę optymizmu i młodzieńczego ducha stanowiącego serce obydwu marek, a jednocześnie dołączając nowoczesną stylizację street fashion, po którą sięgnie kolejna generacja”.

Kolekcja, wspierana w wymiarze promocyjnym przez markę TOMMY JEANS, jest dostępna już teraz w wybranych sklepach TOMMY JEANS na całym świecie. Możesz wybrać partnerów hurtowych i online w tommy.com.

„Praca z Coca-Colą to świetna zabawa” - powiedział Hilfiger - „Ze względu na fakt, że jest to element popkultury, taka akcja ma sens, ja sam zaś jestem zdania, że współpraca z potężną, kultową amerykańską marką zwiastuje wielki sukces”.

Becky Anderson, starszy menedżer ds. Licencjonowania, Coca-Cola North America, zwraca uwagę na fakt, że ​​współpraca opiera się na atrakcyjności i uniwersalnym wymiarze obu marek, a zarazem na wspólnych powiązaniach z popkulturą. Kolekcja została celowo zaprojektowana tak, aby była, zarówno wygodna, jak i wszechstronna.

„Elementy kolekcji można dowolnie łączyć i to właśnie sprawia, że są idealne, bez względu na sezon – czy to wiosenny, czy też letni” – powiedziała - „Chcieliśmy zrobić ukłon w stronę stylów, które wielu z nas pamięta jeszcze z lat 80., aczkolwiek odpowiadając na oczekiwania współczesnej młodzieży”.