Niezwykła wycieczka do Muzeum Coca-Cola w Atlancie i unikatowy kask żużlowego mistrza Bartosza Zmarzlika – to przedmioty, które Coca-Cola przekazała na licytację podczas 25. finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy.
Coca-Cola Poland od lat współpracuje z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy, więc i w tym roku przekazała na aukcję charytatywną wyjątkowe przedmioty.
Pierwszy z nich to voucher dla dwóch osób na wyjazd do Muzeum "The World of Coca-Cola" w Atlancie, gdzie znajduje się główna siedziba firmy. Wycieczka obejmuje przelot do Stanów Zjednoczonych, trzydniowe zakwaterowanie, przejazdy i wejściówki VIP do muzeum.
Drugi przedmiot to kask Bartłomieja Zmarzlika, utytułowanego młodego żużlowca. Zmarzlik, jako najmłodszy zawodnik w historii sportu żużlowego, wygrał w nim imprezę z cyklu Grand Prix Polski w 2014 roku w Gorzowie Wielkopolskim i, jak sam podkreśla, kask jest jedną z jego najcenniejszych pamiątek.
Aukcję znajdziecie tutaj.
Bartosz Zmarzlik jest reprezentant Polski, drugi wicemistrz indywidualnych mistrzostw świata, drużynowy mistrz świata, mistrz świata juniorów z 2015, mistrz Europy juniorów z 2012, a także wielokrotny drużynowy mistrz Europy i świata juniorów.
To już druga licytacja tego kasku, bowiem trafił on do

Mikołaj Ciaś, Dyrektor Marketingu w
Coca-Cola wspiera Wielką Orkiestrę Świątecznej Pomocy podczas całego finału, na którym pojawią się również czerwone ciężarówki Coca-Cola (w sobotę w godzinach 12.00-20.00 i w niedzielę od 9.00- do 22.00). Na miejscu, bezpłatnie, będzie można przygotować swoją spersonalizowaną puszkę.
Będziemy też orzeźwiać wolontariuszy napojami z portfolio Coca-Cola.
Siema!
Przeczytaj też
- Biegaj z mistrzem! Powerade zaprasza na trening z Robertem Korzeniowskim
- Głód na wakacyjnym wyjeździe? Pięć prostych przepisów na letni posiłek
- Coca-Cola łączy pokolenia dzięki "Storyline". Doświadczeni twórcy i młodzi aktorzy stworzyli niezwykły serial
-
Fred Kirkpatrick świętuje 80 lat pracy w
Coca-Cola -
Wybierz się w podróż w czasie. Relacje na żywo z archiwum
Coca-Cola na Facebooku
Social Media