Tylicz ma nową, fantastyczną atrakcję dla mieszkańców i przybywających turystów. Fontanna ufundowana przez Coca-Cola Poland Services wzbogaci krajobraz tego malowniczego miejsca. Jej oficjalna prezentacja odbyła się przy okazji odbywającego XXVI Forum Ekonomicznego.
8 września, na Rynku w Tyliczu miała miejsce uroczysta prezentacja nowo wybudowanej fontanny. Inwestycja została sfinansowana przez Coca-Cola Poland Services. W wydarzeniu wzięli udział m.in. burmistrz Krynicy-Zdroju - Dariusz Reśko, sołtys Tylicza - Tadeusz Jarzębak, przedstawiciele firm systemu
Rewitalizacja fontanny w Tyliczu jest kolejną inicjatywą firm systemu Coca-Cola w rozwój społeczności lokalnej Beskidu Sądeckiego. Jest to modelowy przykład współpracy pomiędzy Coca-Cola Poland, Coca-Cola Hellenic Polska, a przedstawicielami społeczności lokalnej i władzami samorządowymi.
Beskid Sądecki, gdzie wydobywana jest woda mineralna Kropla Beskidu, znany jest z urokliwych dolin rzek – Dunajca i Popradu, lasów pełnych rozłożystych buków, górskich szczytów i, przede wszystkim, jednych z najbardziej cenionych w Europie złóż wód mineralnych. Region ten oferuje również różnorodne atrakcje, od znanych uzdrowisk, poprzez ośrodki narciarskie, aż po średniowieczne ruiny zamków. Jednak to, co stanowi o jego największej sile, to przede wszystkim, ogrom dziewiczej natury. Nieodkrytą perłą tego regionu jest właśnie Tylicz, malownicza wieś, z której wywodzi się Kropla Beskidu – jedna z najpopularniejszych polskich wód mineralnych. Woda ta swoje nasycenie minerałami i krystaliczną czystość zawdzięcza budowie geologicznej tutejszych skał, spośród których jest wydobywana. Ten, kto jeszcze nie odwiedził Tylicza, powinien szybko odrobić zaległości, a przy okazji koniecznie obejrzeć nową fontannę.
Przeczytaj też
- Fanta się zmienia. Poznaj cztery ciekawostki o kultowym napoju
-
Dlaczego puszki
Coca-Cola są okrągłe? - Biegaj z mistrzem! Powerade zaprasza na trening z Robertem Korzeniowskim
-
USA: Mniej znaczy więcej. Jak popularność mniejszych opakowań wśród konsumentów wpływa na inwestycje
Coca-Cola -
Karp, choinka i…
Coca-Cola ? Oto, jak powstają nowe świąteczne symbole
Social Media