Ikona powraca, czyli ponadczasowy duet w reklamie ponadczasowego napoju

Najnowszą kampanię Coca-Cola firmuje mistrzowski tandem - Fronczewski i ReZi, którzy udowadniają, że kultowy smak Coca-Cola łączy pokolenia i niezmiennie zajmuje czołowe miejsce wśród innych napojów dostępnych na rynku.

Nowy spot reklamowy Coca-Cola (do obejrzenia pod tym artykułem) nawiązuje do niezwykłego charakteru tego znanego na całym świecie brandu, który łączy pokolenia. Widzimy chill-outowy nastrój kameralnego baru. Za kontuarem krząta się barman.

Podchodzi klient ze zdecydowanym życzeniem: - Poproszę Coca-Colę. Barman, w rolę którego wcielił się sam Piotr Fronczewski, serwuje Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru. Spragniony klient w osobie wpływowego youtubera ReZiego wybiera obydwie, bo w końcu... lubi obie. W przypadku produktów Coca-Cola wybór jest zawsze przyjemny.

Tajemnica sukcesu Coca-Cola skrywa się w czterech podstawowych składnikach. Smak, którego nie można pomylić z żadnym innym, spójność wizerunkowa pozwalająca na bezbłędną identyfikację bez względu na transformacje opakowań, ponadto jednoznacznie pozytywne skojarzenia dające poczucie radości i beztroski oraz odbiorcy, wśród których można znaleźć przedstawicieli niemal każdej grupy wiekowej.

rezi pije coca-colę

Poza planem ReZi z wielkim przekonaniem twierdzi, że Coca-Cola to również „jego bajka”, mówiąc: –  Ta kampania jest idealnym przykładem połączenia dobrego klasyka z dynamiczną teraźniejszością.

Coca-Cola konsekwentnie nie tylko prezentuje w swoich przekazach doskonały produkt, ale pełni też rolę ambasadora pozytywnych emocji.

– W świecie marki Coca-Cola każdy znajdzie dla siebie miejsce. Towarzyszące nam wartości – radość, optymizm, szczęście – sprawiają, że Coca-Cola jest marką uwielbianą i akceptowaną przez wszystkie pokolenia pod każdą szerokością geograficzną. Jednocześnie, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom konsumentów, dotyczących stylu życia, diety czy smaku, oferujemy im zarówno wariant Coca-Cola Original oraz Coca-Cola Zero Cukru – mówi Urszula Czerniawska, Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

piotr fronczewski pije coca-colę

Kampania to również wielki „comeback” niepowtarzalnej szklanej butelki konturowej, ikony w świecie napojów, której historia sięga aż końca XIX wieku. Jej oryginalna sylwetka, w lekko zmienionej formie, święci triumfy już od ponad stu lat. Twórcom oryginalnej butelki za pierwowzór, a zarazem inspirację posłużyła ilustracja ziarna kakao.

Dzięki charakterystycznej linii, która stała się wyróżnikiem nie tylko samej butelki, ale i wyjatkowego smaku, konsumenci bez problemu mogli odróżnić oryginalny napój od licznych podróbek pojawiających się na rynku. Zalety Coca-Cola dostrzegł między innymi Andy Warhol, podkreślając jej bezwzględny atut, czyli uniwersalizm: - Możesz oglądać telewizję i zobaczyć Coca-Cola i wiesz, że prezydent pije Colę, Liz Taylor pije Colę i pomyśl, że ty też możesz pić Colę. Wszystkie Cole są takie same i wszystkie Cole są dobre. Liz Taylor to wie, prezydent to wie i ty to wiesz.

Od stycznia tego roku, zarówno amatorzy wersji Original, jak i Zero Cukru mogą cieszyć się klasycznym, ponadczasowym smakiem Coca-Cola w ogólnodostępnej kultowej szklanej butelce.