Co roku Super Bowl - finał rozgrywek futbolu amerykańskiego, który jest najważniejszym sportowym wydarzeniem w Stanach Zjednoczonych - przyciąga największe marki, by w przerwie meczu pokazać premierowe reklamy. Wśród nich nie mogło zabraknąć Coca-Coli.
W 60-sekundowym spocie zatytułowanym „Coke mini” dwaj superbohaterowie z uniwersum Marvela, ogromny Hulk i mikroskopijny Ant-Man, walczą o orzeźwiającą mini-puszkę Coca-Coli. Ant-Man wykradł ostatnią puszkę z lodówki w laboratorium dr. Bruce'a Bannera. Wściekły dr Banner zamienia się w Hulka i wyrusza w pościg za złodziejem. Zapędzony w ślepą uliczkę Ant-Man poddaje się i postanawia pomóc Hulkowi w otwarciu puszki, zbyt małej dla olbrzyma. Obaj delektują się smakiem napoju.
- Chcieliśmy wykorzystać finał Super Bowl, aby przypomnieć najmniejsze opakowanie Coca-Coli, o pojemności 220 ml, które jest kluczowe dla strategii biznesowej firmy w 2016. To również opakowanie, które cieszy się wielką popularnością wśród naszych konsumentów – mówi Andy McMillin, Senior Vice President z amerykańskiego oddziału
Od kiedy w 2007 roku mini puszka Coca-Coli pojawiła się w sklepach, jej sprzedaż rosła w dwucyfrowym tempie. Konsumenci cenią sobie wygodę i korzyści związane z mniejszym opakowaniem.
Limitowana edycja puszek z wizerunkami superbohaterów dostępna jest w sprzedaży wyłącznie na amerykańskim rynku. Zaprojektował ją Noma Bar, izraelski artysta znany ze swojego minimalizmu. -
- Ten projekt to znakomite połączenie naszego spotu telewizyjnego, opowiadającego historię ze świata Marvela, i puszek, które stanowią zaproszenie dla naszych fanów do poznania jeszcze jednej, ukrytej historii - dodaje Frederic Kahn, dyrektor ds. designu w
Przeczytaj też
- Coca-Cola rusza ze świąteczną kampanią i limitowaną edycją opakowań!
-
Coraz bliżej Święta, czyli świąteczna magia w stylu
Coca-Cola -
Sięgnij po butelkę
Coca-Cola , odklej etykietę i wyczaruj świąteczną kokardę! - Fanta się zmienia. Poznaj cztery ciekawostki o kultowym napoju
- Sprite orzeźwia muzyką! Pezet i Małolat mają dla Was specjalny kawałek
Social Media