Coca-Cola zaskakuje po raz kolejny. W ślad za smakiem limonkowym i wiśniowym miłośnicy tego kultowego już napoju będą mogli sięgnąć po kolejną propozycję, tym razem napełniając szklanki Coca-Colą o smaku soczystej brzoskwini.

W marcu tego roku rodzina napojów Coca-Cola powiększyła się o wersję Coca-Cola Peach, która stanowi kontynuację podróży do krainy nowych smaków, rozpoczętą już w styczniu. Polska jest jednym z pierwszych europejskich krajów, w których można spróbować tej wersji smakowej.

To już kolejna odsłona w wariancie Zero Cukru. Tym samym Coca-Cola wywiązuje się ze swojego europejskiego zobowiązania w zakresie obniżania całkowitej zawartości cukru w swoich produktach o 10 proc. do roku 2020. Już niespełna jedna trzecia całego portfolio firmy w Polsce obejmuje produkty o obniżonej lub zerowej zawartości cukru.

Dwa miesiące temu, gdy za oknami w pochmurne ciemne dni straszył jeszcze mróz i miejscami śnieg, Coca-Cola postanowiła pomóc konsumentom odkryć w sobie lato. Pod takim właśnie hasłem „Odkryj w sobie lato” zaprezentowano smakowe nowości w wersji Coca-Cola Lime i Coca-Cola Cherry.

Spot reklamowy sugestywnie rozkwitał roześmianymi wisienkami i limonkami. W szarzyźnie wciąż krótkich zimowych dni każdy łyk wypitego napoju „owocował” pojawiającymi się kolejnymi akcesoriami przywodzącymi na myśl letni chill out. Tak właśnie działa Coca Cola – orzeźwia ciało i czaruje umysł. A teraz karmiąc głód nowości wciąż poszukujących koneserów, rozkwita kolejna niespodzianka – Coca-Cola Peach.

- Wiemy, że nasi konsumenci, szczególnie z młodszej grupy docelowej, poszukują nowości w kategorii napojów gazowanych, dlatego od początku roku mocno wspieramy warianty smakowe marki Coca-Cola. W styczniu i lutym, wraz z nową kampanią „Odkryj w sobie lato”, zachęcaliśmy do spróbowania Coca-Cola Lime i Coca-Cola Cherry. W marcu skupiamy się na nowej propozycji w naszym portfolio. Wierzymy że, Coca-Cola o smaku brzoskwiniowym spotka się z pozytywnym przyjęciem naszych konsumentów - powiedział Damian Podawca, Senior Brand Manager Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Nowe smaki kolejnych odsłon Coca-Coli cieszą się niezmiennie uznaniem konsumentów. Dla przypomnienia początki Coca–Cola Cherry sięgają roku 1985, podczas gdy w Polsce zainaugurowano ją nieco później, bo w 1996 roku.

Zobacz też: Historia Coca-Cola w Polsce

Był to moment przełomowy, ponieważ do tego czasu Coca-Cola występowała wyłącznie w wersji klasycznej. Innowacja smakowa okazała się wielkim sukcesem, jako że smak wiśniowy cieszy się niezmiennie entuzjazmem konsumentów od ponad trzech dekad, a liczba jego smakoszy stale rośnie.

Coca‑Cola Lime to z kolei propozycja dla wszystkich tych, którzy szukają orzeźwienia w smakach złamanych kwaskową nutą. Limonkowe akcenty w połączeniu z tradycyjnym smakiem Coca-Coli doskonale gaszą pragnienie, nawet podczas najbardziej gorących dni, o których marzy już chyba większość osób znużonych jesienno – zimowymi słotami.

Coca-Cola Peach to znakomity sposób na wznoszenie przepysznych toastów na cześć budzącej się właśnie wiosny, dla wszystkich tych, którzy potrzebują orzeźwienia w czasie pracy, energii w czasie wolnym, czy po prostu przyjemności, którą skrywa każda jej kropla.