Nowy, orzeźwiający eliksir doskonale sprawdzi się w upalne, słoneczne dni nadchodzące wielkimi krokami. Herbata i marakuja to połączenie, które nie tylko będzie gasić pragnienie, ale jednocześnie orzeźwi umysł mocą dobroczynnych herbacianych właściwości.

Najnowsza wersja FUZETEA herbata i marakuja kusi nie tylko smakiem. Kolejna propozycja bogatego portfolio Coca-Cola w wariancie zero cukru stanowi odpowiedź firmy na realizację podjętego przez nią europejskiego zobowiązania w zakresie obniżania całkowitej zawartości cukru w jej produktach. Zgodnie z założeniami i deklaracją - do 2020 roku firma zapowiedziała obniżenie całkowitej zawartości cukru w napojach o 10 procent. Realizacja zobowiązania odnotowuje wyraźny progres, jako że już niemal 30% wszystkich produktów pod marką Coca-Cola na rynku polskim charakteryzuje się obniżoną albo też zerową zawartością cukru.

Mrożona herbata FUZETEA Zero jest wynikiem poszukiwań niezwykłego, delikatnego, a jednocześnie wyrazistego smaku. Jest to nie tylko napój, a soczysta mikstura stanowiąca połączenie idealnie korespondujących ze sobą smaków owoców, ziół, kwiatów i oczywiście herbaty. Ten niezwykły efekt orzeźwienia wynika ze starannego doboru składników. Ekstrakty herbaty będącej bazą napojów FUZETEA pochodzą z upraw zrównoważonych. Korzysta na tym nie tylko sam konsument, otrzymując zdrowy produkt najwyższej jakości, którego linia produkcyjna uwzględnia przestrzeganie restrykcyjnych standardów. Zyskuje na tym także środowisko naturalne, gdyż zrównoważone uprawy są ratunkiem dla Ziemi, nie tylko w perspektywie teraźniejszej, ale również w kontekście przyszłości, z myślą o kolejnych pokoleniach. Kwestia promowania gospodarki opierającej się na rolnictwie zrównoważonym zajęła jedno z priorytetowych miejsc w ramach Celów Zrównoważonego Rozwoju określonych w Agendzie na rzecz zrównoważonego rozwoju 2030 przyjętej przez Organizację Narodów Zjednoczonych.

Opracowując kolejny wariant FUZETEA, chcieliśmy dać konsumentom garść inspiracji i nowych doświadczeń. Szukaliśmy smaków, które po raz kolejny zaskoczą ich czymś nietuzinkowym, produktu, który będzie zgodny z ich stylem życia i preferencjami. Tym razem zdecydowaliśmy się na wariant zero, otwierając się w ten sposób na grupę osób kupujących napoje o niższej zawartości kalorii – mówi Hubert Olczak, Brand Manager marki FUZETEA.

Konsumenci spragnieni orzeźwienia, niebanalnego smaku i aksamitnej owocowej nuty na polskim rynku mają do wyboru już sześć hipnotyzujących skąpanych w słońcu kompozycji FUZETEA: