Aby uczcić odliczanie do Mistrzostw Świata Kobiet FIFA France 2019 ™, Coca-Cola zgromadziła sześć topowych zawodniczek piłki nożnej, aby inspirować kolejne pokolenia kobiet - sportowców.

#TeamCocaCola to międzynarodowa grupa zawodniczek, z których każda przejawia zamiłowanie i niepohamowaną pasję do piłki nożnej, jednocząc się w realizacji wspólnego z firmą Coca-Cola celu polegającego na wzmocnieniu pozycji kobiet na całym świecie. Seria krótkometrażowych filmów prezentuje profile wszystkich zawodniczek drużyny Coca-Cola, które będą uczestniczyć w Mistrzostwach Świata Kobiet FIFA Francja 2019.

Sara Däbritz (Niemcy): Sara gra na pozycji pomocnika w niemieckiej reprezentacji narodowej i startowała w Letnich Igrzyskach Olimpijskich 2016, gdzie drużyna Niemiec zdobyła złoty medal. Udział w Pucharze Świata Kobiet FIFA to spełnienie marzeń Sary grającej w piłkę nożną od chwili, gdy skończyła pięć lat.

Abby Dahlkemper (USA): Abby jest głównym obrońcą reprezentacji mistrzów świata - USA w piłce nożnej kobiet. Po przezwyciężeniu infekcji, która zagrażała karierze, jej miłość do gry w piłkę nożną jest silniejsza niż kiedykolwiek i w takim duchu przygotowuje się do turnieju.

Debinha (Brazylia): Debinha jest napastnikiem reprezentacji Brazylii. Po latach walki o równość płci w piłce nożnej jest dumna z gry, którą kocha, reprezentując swój kraj i inspirując inne dziewczęta.

Grace Geyoro (Francja): Grace jest defensywnym pomocnikiem reprezentacji Francji. Rozpoczynając karierę w piłce nożnej w lokalnym klubie dla chłopców, wykorzystała w pełni daną jej szansę. Z ekscytacją podchodzi do przyszłości futbolu kobiecego.

Saki Kumagai (Japonia): Saki gra na pozycji obrońcy, będąc jednocześnie kapitanem reprezentacji Japonii. Współtworząc zespół Coca-Cola pragnie dawać przykład dziewczynom na całym świecie i inspirować je do rywalizacji w Pucharze Świata Kobiet FIFA w przyszłości.

Desire Oparanozie (Nigeria): Desire jest napastnikiem reprezentacji Nigerii. Brała udział w turniejach Pucharu Świata Kobiet w 2011 i 2015 roku. Z pasją motywuje młode kobiety do tego, by wytrwale dążyły do spełniania własnych marzeń. Z dumą reprezentuje swój naród i ma nadzieję, że będzie wzorem dla dziewcząt, zarówno na rodzimym gruncie, jak i na całym świecie.

„Wybierając członków naszego zespołu, skoncentrowaliśmy się na tym, by ich przekonania były spójne z naszymi wartościami, jako że to właśnie te osoby będą wzorem do naśladowania” - powiedział Jan Schetters, globalny menedżer piłkarski, The Coca-Cola Company - „Każda członkini zespołu Coca-Cola może się poszczycić imponującym doświadczeniem świadczącym o zaangażowaniu w rozwój kobiecej piłki nożnej”.


 

Te sześć kobiet - sportowców pierwszych z wielu członków drużyny #TeamCocaCola, które dołączą do rodziny Coke podczas Igrzysk Olimpijskich w Tokio 2020, zostanie zaprezentowanych w mediach społecznościowych i cyfrowych Coca-Cola, w kampaniach promocyjnych oraz podczas wielu innych wydarzeń.

Coca-Cola współpracuje z FIFA Fan Movement, pomagając fanom piłki nożnej z całego świata we wspieraniu ich ulubionych graczy. A będą mogli to zrobić za pomocą specjalnych komunikatów #MessageAStar. Wiadomości zebrane i sprawdzone przez zespół FIFA Fan Movement, zostaną udostępnione podczas turnieju za pośrednictwem ekranów umieszczonych na stadionie, w mediach społecznościowych, a nawet w postaci notatek dostarczonych graczom. Autorzy wiadomości będą mieli szanse wygrania wspaniałych nagród, między innymi możliwość uczestniczenia w specjalnych spotkaniach ze swoimi idolami we Francji lub w ich krajach macierzystych, piłki podpisane przez ulubionych piłkarzy oraz wiele innych.

W całych Stanach Zjednoczonych Coca-Cola zachęca kibiców do wspierania reprezentacji narodowej USA Kobiet (USWNT), a posłuży im do tego limitowana edycja opasek na rękę Coca-Cola Believe Wristband stworzonych z czerwonych siatek bramkowych SheBelieves Cup 2019. Do wyczerpania zapasów fani mogą uzyskać limitowaną opaskę na rękę Coca-Cola Believe, skanując etykietę „I Believe” znajdującą się na półlitrowych butelkach Coca-Cola lub biorąc udział w meczu USWNT. Coca-Cola podzieliła się pierwszą opaską Believe Wristband z członkami drużyny piłkarskiej nastolatek z Orlando City Soccer Club, dając sportowcom niepowtarzalną okazję zbliżenia się do USWNT.


 

Coca-Cola wspierała każdą edycję Pucharu Świata Kobiet FIFA, począwszy od inauguracyjnego turnieju w 1991 roku. „Wraz z ponad 4 miliardami fanów na całym świecie, wielokrotnie widzieliśmy, że piłka nożna jest najpopularniejszym sportem na świecie, jako że przyciąga ludzi ze wszystkich środowisk ”- powiedział Schetters - „Jako partner świętujący swój powrót, z niecierpliwością oczekujemy zaprezentowania elity piłkarek jak najszerszemu gronu odbiorców i opowiadania ich porywających historii, zarówno na boisku, jak i poza nim”.

Coca-Cola wspiera kobiety w sporcie od bardzo długiego czasu, nie tylko na boisku. Alice Coachman była pierwszym sportowcem sponsorowanym przez Coca-Cola w ramach Igrzysk Olimpijskich w 1948 roku. Była też pierwszą Afroamerykanką, która podpisała taki kontrakt.  W ostatnich latach firma nawiązała współpracę z najlepszymi sportowcami na świecie, w tym Simone Biles, Missy Franklin i Michelle Kwan. W 2011 roku Coca-Cola rozpoczęła współpracę z Alex Morgan, czyniąc ją tym samym pierwszą kobietą w dyscyplinie piłki nożnej sponsorowaną przez Coca-Cola. Przed letnimi Igrzyskami Olimpijskimi w Londynie w 2012 r. Morgan została wybrana członkiem sponsorowanej przez Coca-Cola grupy „Eight-Pack”. Wówczas Morgan była najmłodszym członkiem reprezentacji USA w piłce nożnej kobiet.