Brand Descriptions

Nasze marki

  • Coca-Cola

    Coca-Cola

    Coca-Cola to jeden z najpopularniejszych i najchętniej kupowanych napojów gazowanych na świecie. Mimo upływu czasu jej smak pozostaje ten sam. Od 125 lat oparty jest na naturalnych aromatach i pozbawiony konserwantów.

    W Polsce Coca-Cola pojawiła się już w 1957 roku na Targach Poznańskich, jednak nie trafiła jeszcze do sklepów. Butelki wyprodukowane i napełnione w naszym kraju zjechały z linii produkcyjnej w 1972 roku. Pierwszego dnia sprzedaży "spragnieni" klienci w ciągu godziny wykupili ponad 5 tysięcy sztuk Coca-Coli!

  • Coca-Cola Zero

    Coca-Cola Zero

    Coca-Cola Zero to odpowiedź na trend kreatywnego i niebanalnego podejścia do własnej diety. Przeznaczona jest dla tych, którzy - nie chcąc zrezygnować z pełnego smaku Coca-Coli – poszukują alternatywy w postaci napoju nie zawierającego kalorii.

    Coca-Cola Zero wpisuje się w koncepcję odrzucenia negatywnych stron życia i zastąpieniu ich pozytywami. Dewizą marki jest odrzucanie półśrodków i poszukiwanie wyłącznie takich rozwiązań, które zapewnią maksymalną satysfakcję.

    Coca-Cola Zero odpowiada osobom niekonwencjonalnym i ciekawym świata. Takim, które nie boją się spróbować prawdziwego smaku wolności.

  • Cherry Coke

    Cherry Coke

    Coca-Cola Cherry to najbardziej znana i najlepiej sprzedająca się na świecie wiśniowa Cola. Na światowym rynku pojawiła się dokładnie 30 lat temu - w 1985 roku, a jej premiera w Polsce miała miejsce w 1996 roku.

    Wprowadzenie na rynek Coca-Cola Cherry przełamało tabu, jakim było nie dodawanie żadnego aromatu do smaku Coca-Coli i nie wprowadzanie pod jej marką żadnego innego smaku.

  • Fanta

    Fanta
    Fanta to orzeźwiający napój gazowany dostępny na europejskim rynku od 1940 roku. W Polsce Fanta o smaku pomarańczowym pojawiła się po raz pierwszy w 1992 roku. Napój ten, to nie tylko ekspert od dobrej zabawy i walki z nudą. To również przyjemne orzeźwienie, które zapewnia zawartość bąbelków oraz doskonały, intensywnie owocowy smak. Wszystko to jest zasługą soków owocowych będących częścią składników najwyższej jakości, na których oparta jest receptura Fanty.
  • Sprite

    Sprite

    Sprite to gazowany napój o smaku limonkowo-cytrynowym. Oprócz cukru zawiera substancje słodzące, dzięki czemu jest niskokaloryczny.

    Sprite został wprowadzony na światowy rynek w 1961 roku. Jest sprzedawany w 190 krajach. W Polsce Sprite został wprowadzony na rynek w 1992 roku jako trzeci – po napojach Coca-Cola i Fanta – produkt The Coca-Cola Company. 

  • Kinley

    Kinley

    Tonik Kinley to aromatyzowany napój gazowany z dodatkiem cukru i chininy. To właśnie ona, dodana w minimalnych ilościach, nadaje mu subtelną nutkę goryczki.

    Historia klasycznego Kinley Tonic Water wiąże się z brytyjską obecnością w Indiach i sięga połowy XIX wieku. Tonik stał się ulubionym napojem dżentelmenów i do tej pory kojarzony jest z elegancją oraz wyrafinowanym smakiem.

    Na polskim rynku pojawił się w 1993 roku. Został opracowany z myślą o dorosłych, którzy potrafią docenić wyjątkowy smak: niezbyt słodki, wyraźny, z delikatną goryczką. Jest spożywany głównie jako schłodzony napój orzeźwiający, czasem z dodatkiem cytryny, lub jako składnik koktajli.

  • POWERADE

    POWERADE

    Powerade ION4 to sportowy napój izotoniczny opracowany we współpracy z naukowcami i specjalistami w zakresie medycyny sportowej. Powerade ION4 zawiera wodę oraz sól, potas, magnez i wapń - składniki, które tracimy wraz z potem. Tak skomponowany skład pozwala na skuteczniejsze nawodnienie organizmu, niż w przypadku spożycia wody, oraz utrzymanie przez dłuższy czas optymalnej formy podczas wysiłku fizycznego.

    Powerade ION4 oferowany jest w czterech smakach: truskawka-owoce tropikalne, pomarańczowym, cytrynowym oraz wiśniowym.

  • Cappy

    Cappy

    Oferta Cappy obejmuje soki, nektary i napoje owocowe, łącząc w sobie dobro natury, pyszne smaki oraz dostępność produktów w ciągu całego roku.

    Cappy to linia produktów stworzona z myślą o ludziach, którzy czują, że powinni zrobić coś więcej dla prawidłowego odżywiania, lecz nie mają na to zbyt wiele czasu. Cappy wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Dzięki współpracy z ekspertami tworzy innowacyjne produkty, wiedząc, w jaki sposób składniki naturalnie występujące w owocach i warzywach mogą pomóc nam zachować zdrowie.

  • Burn

    Burn

    burn® to propozycja dla osób, które aktywnie wykorzystują każdy dzień i realizują swoje pasje.

    Gazowane napoje energetyzujące burn zawierają kofeinę, taurynę, ekstrakt z guarany, inozytol oraz witaminy z grupy B. W Polsce możemy wybierać spośród trzech wariantów smakowych: burn® ORIGINAL, burn®  BLUE REFRESH i burn® BERRY.

  • Coca-Cola Lime

    Coca-Cola Lime

    Coca-Cola Lime to innowacyjna kombinacja łącząca kultowy smak klasycznej Coca-Cola z nutą limonki. Produkt ten odpowiada na wymagania tych konsumentów, którzy chcą być zaskakiwani w niebanalny sposób. Subtelna kwaskowość długo pozostająca na podniebieniu to gwarancja pełnego orzeźwienia. Coca-Cola Lime to napój idealny dla każdego i na każdą okazję.

  • ADEZ

    ADEZ

    AdeZ® oferuje dwie linie produktów: klasyczne napoje na bazie roślin oraz napoje roślinne z  sokami owocowymi. Wszystkie napoje są wzbogacane w witaminy lub składniki mineralne. Produkty te nie zawierają cukrów dodanych, tylko naturalnie występujące cukry z owoców i  baz roślinnych oraz glikozydy stewiolowe, pochodzące z liści stewii. Na polskie półki sklepowe produkt trafi pod koniec lipca br. Marka szczyci się kilkudziesięcioletnią historią, sięgającą roku 1988 i Argentyny. Do dziś Ameryka Południowa, bogata w uprawy soi, stanowi największy rynek sprzedaży produktu, szczególnie w: Meksyku, Kolumbii, Argentynie, Brazylii, Chile, Urugwaju, Paragwaju i Boliwii. Na rynku europejskim napoje AdeZ® zadebiutowały na początku br. m.in. w Wielkiej Brytanii oraz w Hiszpanii.

     

Social Media

Followers
Views